Economic Times Sukar mengambil tol pada kesihatan anda - Hentikan Tekanan dan Pain Acupuncture Berkesan!

Economic Times Sukar mengambil tol pada kesihatan anda - Hentikan Tekanan dan Pain Acupuncture Berkesan!

Semua orang telah terjejas dalam beberapa cara oleh kesukaran yang dihadapi negara kita. Kita semua tahu rakan-rakan dan keluarga yang kini kehilangan pekerjaan dan tempat tinggal. Tekanan membunuh! Anda mungkin berfikir bahawa pemuliharaan ke atas manfaat kesihatan adalah bijak tetapi jika penyakit, isu-isu, tekanan dan kebimbangan yang tidak dirawat, ia boleh meningkat menyebabkan ketidakseimbangan dalam badan anda, yang merosot kesihatan anda. Adakah anda bimbang tentang masa depan untuk anda atau orang yang anda tahu? Adakah anda mempunyai lebih insomnia? Kabus otak? Marah? Cepat marah? Kemurungan? Perasaan tidak menentu? Pengasingan? Pernahkah anda mengalami lebih sakit-sakit sejak kebelakangan ini ... leher, belakang, kaki? Ini adalah tanda-tanda tekanan yang memerlukan rawatan. Mereka secara berkesan dirawat dengan akupunktur!

7 Tekanan sedia membantu pengurangan Tips

1. Ingat, anda tidak keseorangan. Berbincang dengan rakan-rakan dan keluarga. "Tiga kunci kepada hidup yang banyak. Mengambil berat tentang orang lain, berani untuk orang lain, dan berkongsi dengan orang lain" (Ward).
2. Tarik nafas! Lebih mendalam! Kadang-kadang fikiran kita berfikir begitu banyak perkara pada satu masa kita tidak tahu apa yang "sekarang." Jadi dalam masa ini dan menikmati ia. "Hidup mempunyai tabiat hidup anda jika anda tidak tinggal," katanya. (Larkin).
3. Janganlah semua kerja dan tidak bermain. Ketika kita sibuk, kita lupa untuk menjaga diri kita dan apabila kita tidak sibuk, cukup kita bekerja terlalu keras untuk mendapatkan sibuk lagi!
4. Latihan! Berlari, berjalan, berenang atau berjalan-jalan! Pilih kerja kardio yang betul-hati untuk badan anda dan menjaga darah yang beredar!
5. Baca! Pilih input yang bermakna! Beberapa fiksyen seperti. Beberapa fakta seperti. Sesetengah suka cerita inspirasi cahaya. Apa yang anda baca boleh membuat perbezaan dalam sikap anda.
6. Rehat! Ambil masa (yang harus "membuat" masa) untuk bersantai dan bersenang-senang.
7. Bersyukurlah untuk kesihatan yang anda ada dan menjaga ia! Makan sihat! Ia akan membuat perbezaan dalam bagaimana anda rasa.

TCM termasuk akupunktur dan herba perubatan adalah alat kesihatan yang besar dan berkesan. Gunakan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar